Kalkulator kosztów obsługi IT – umowa serwisowa

Realizowana na podstawie umowy serwisowej opartej o ilość sprzętu IT w oparciu o kalkulator Godziny pracy nie są naliczane, stawka jest kwotą zryczałtowaną na podstawie wykonanego audytu sprzętowego. Szacunkową wartość umowy można określić za pomocą kalkulatora umieszczonego poniżej. Każde zgłoszenie jest realizowane za pośrednictwem portalu, email lub telefonicznie.

Dobierz poniższe parametry zgodnie ze swoimi potrzebami i możliwościami.

Dane podasz manualnie – przy użyciu suwaków.
Podaj m.in. ile jest komputerów/stanowisk w Twojej firmie, iloma serwerami fizycznymi i wirtualnymi, www dysponujesz, jaki przestój w pracy jest dla Ciebie dopuszczalny.

SLA:24 – Czas realizacji zgłoszenia wynosi maksymalnie 24 godziny robocze o ile rozwiązanie nie jest zależne od podmiotów trzecich.
SLA:12 – Czas realizacji zgłoszenia wynosi maksymalnie 12 godzin robocze o ile rozwiązanie nie jest zależne od podmiotów trzecich.
SLA:8 – Czas realizacji zgłoszenia wynosi maksymalnie 8 godzin roboczych o ile rozwiązanie nie jest zależne od podmiotów trzecich.
SLA:4 – Czas realizacji zgłoszenia wynosi maksymalnie 4 godziny robocze o ile rozwiązanie nie jest zależne od podmiotów trzecich.
Godzina robocza – oznacza ciąg czasu pomiędzy 9:00, a 18:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku;

Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. W celu otrzymania szczegółowej oferty prosimy o kontakt.

Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Autor